.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از تو یک جو انصاف نخواهم
اینجانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه میکنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت هاوروزنامه ها به سادگی عبور میکنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق ...

بنام اوکه حق است
اینجانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه میکنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت هاوروزنامه ها به سادگی عبور میکنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق می زنم و به دنبال مطلب دیگری میروم ، ولی چند روز گذشته در سایت شماو یکی از روزنامه های مردمی ایران اسلامی از قلم دوست همراه و همیشگی مردم مظلوم مازنی مطلبی باعنوان لزوم تغییرات مدیریتی درمازندران ،در خصوص تغییر در بعضی از ساختارهای مدیریتی استان و شهرستان . . .خواندم ودلم نیامد در جواب دوست بزرگوارم مطلبی ارائه ندهم.

با تمامی احترامی که برای همه قلم بدستان قائلم اما هستند کسانی که خواسته یا نخواسته حرمت قلم را نگه نداشته و از آن در جهت تخریب و به حاشیه کشاندن و تضعیف روحیه خدمترسانی دیگران استفاده می کنند.

مطلب را اینگونه ادامه می دهم که براستی شما برای نظام جمهوری اسلامی چه کردید؟ شما برای اعتلای پرچم ایران اسلامی و سرافرازی مردم ایران چه کردید؟یا اینکه برای آن کارگران قریب و زحمت کش مورداشاره خود چه کردید ؟چرا می خواهید با تخریب و کوچک شمردن زحمات دیگران، خود را، به دیگران نشان دهید ؟ یعنی آنقدر به چشم نمی آیید که میخواهید در جسم دیگران بچشم بیایید ؟!! مگر شما از نزدیک شاهد تمامی ماجراهای این کارگران نبودید ؟ شما دیگر چرا؟شما واقعا نمی دانید ایراد کار در کجا بوده و چه دست های پنهانی در کار بوده و هست ؟؟

برادر بزگوارم : در این برهه از زمان که دست های آلوده در جهت براندازی و تضعیف نظام پر صلابت اسلامی تلاش می کنند بهتر نیست در جهت حمایت از حق و عدالت از همدیگر اقدام کرده و بدنبال کار گشایی باشیم .

لازم می دانم آن مثال قدیمی را یادآوری نمایم : با پاک نمودن صورت مسئله ، مسئله حل نمی شود . چرا می خواهید اینگونه بچشم بیایید ؟ همه ما ایرانی هستیم در هر گروه ، دسته ، جناح و . . . باید ایرانی اندیشیده و در جهت حل مشکلات مردمی گام برداریم . حرکت کنید ، زحمت بکشید ، پیشنهاد و طرح بدهید ، راه حل ارائه بدهید ، اینگونه ایرانی و غمخوار مردم بمانید نه آنگونه که مورد حمایت دشمنان قرار گیرید . یا علی مدد . . .



با احترام مجید بهمنی-ازبابلسر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.